Jak kupować

test msg

Jak kupować?

Kupowanie w sklepie www.atlanson.pl to prosta i intuicyjna czynność.

Muszą Państwo wybrać interesujący produkt. Wybrane rzeczy należy dodać do koszyka. Gdy produkty zostaną już skompletowane, kolejnym krokiem będzie wybór sposobu dostarczenia przesyłki, zaznaczając odpowiednią opcję dostawy. Jeśli Państwo po raz pierwszy zdecydowali się dokonać zakupów w sklepie www.atlanson.pl należy kliknąć okienko „Jestem nowym Klientem” i uzupełnić formularz teleadresowy. Warto zapamiętać swój „login i hasło”. Przy następnej wizycie i zakupach wystarczy je podać aby system dokonał identyfikacji. Ostatnim etapem jest potwierdzenie zamówienia. Niejasności i wątpliwości mogące się pojawić w trakcie zamawiania z przyjemnością wyjaśnimy. Prosimy o kontakt telefoniczny bądź e-mailowy.

Dane Państwa są całkowicie bezpieczne dzięki szyfrowaniu i bezpieczeństwu połączenia.
Dodatkowym zabezpieczeniem jest wprowadzany produktów naszej firmie certyfikat SSL.

Dostępność produktów w sklepie oznacza, iż posiadamy dany produkt w chwili zamawiania na stanie magazynowym. W przypadku zamawiania większej ilości towaru prosimy o kontakt w celu ustalenia terminu dostawy. Wysyłka towaru, który Państwo zamówią następuje automatycznie po dokonaniu wpłaty w przypadku „płatności elektronicznych” ze strony Sklepu Internetowego, oraz niezwłocznie po zakupie, jeśli wybiorą Państwo opcję „za pobraniem”*.

Krok po kroku jak kupować w sklepie internetowym www.atlanson.pl.

Wybieranie produktów:
1. Należy wejść do kategorii produktów, usług, którymi jesteśmy zainteresowani.
2. Jeśli produkt jest nam znany z tego poziomu możemy go bezpośrednio dodać do koszyka.
3. Jeśli chcemy się zapoznać z opisem produktu, usługi należy kliknąć pole „Szczegóły” lub zdjęcie produktu.
4. Ilość zamówionych pozycji jest wyświetlana w prawym, górnym rogu – symbol kosza.
5. Po dodaniu do koszyka produktu, ukazuje się podstrona z całkowitą zawartością oraz kwotami za każdą pozycję oraz całkowitą wartością produktów w koszu.
6. Na tej podstronie przycisk „Aktualizuj” służy do usunięcia wybranego produktu. Zaznaczając pusty kwadrat oraz potwierdzając przyciskiem „Aktualizuj” mają Państwo możliwość cofnięcia wybranego produktu z kosza.
7. Przycisk „Zamów” kieruje Państwa do dalszego etapu zamówień.

Proces rejestracji:
8. Aby zamówić produkt, usługę należy podać dane kontaktowe, dzięki którym będzie można w łatwy sposób zrealizować zamówienie.
a) Jeśli są Państwo „Nowym Klientem” proszę o dokonanie rejestracji.
b) Jeśli posiadają Państwo swoje konto należy wpisać w odpowiednie pola swój e-mail oraz hasło.
9. „Nowy Klient” na podanego e-maila otrzymuje informację potwierdzającą zakończenie procesu rejestracji.

Informacje o dostawie:
10. Po pomyślnym przebiegu procesu rejestracji należy kliknąć w prawym górnym rogu symbol kosza.
11. Na planszy jest wyświetlane preferowane miejsce dostawy oraz koszty wysyłko poszczególnych pozycji.
12. Wartość spedycji jest kalkulowana osobno dla każdego z zamówionych produktów, usługi. Należy wybrać preferowany sposób płatności.
13. Po zakończeniu procesu zamawiania otrzymują Państwo e-mail potwierdzający dane Zamawiającego, miejsca, dostawy oraz całkowitej wartości zamówienia.
14. Zamówiony produkt dotrze do Państwa w ciągu 8 dni (najczęściej 2 – 4 dni roboczych).

15. UWAGA! W celu zmniejszenia kosztów spedycji proszę o kontakt z biuro@atlanson.pl lub +48 500 290 708. Zamawiając kilka produktów, lub łącząc zamówienia zmniejszają Państwo koszty dostawy.